6 juli 2011 - ik heb een kleindochter!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu 6 juli 2011 - ik heb een kleindochter!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

6 juli 2011 - ik heb een kleindochter!!!

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Chicago

Ik kan het niet laten om toch nog even een verslag te schrijven, over Chicago maar ook over nog veel leuker en groter nieuws. Ik ben vanochtend opa geworden, op 6 juli om 11.11 uur is Saar geboren. En dit is echt de mooiste baby die ik gezien heb, tenminste op een foto. Linda en Saar liggen in het ziekenhuis maar alles is prima met hen en ik kan niet wachten tot ik thuis ben om ze te zien.
In Chicago hebben Janny en ik het geweldig naar onze zin. Ik weet niet meer precies op welke dag we waar geweest zijn. Maar een flink aantal hoogtepunten hebben we al gezien. Een bezoek gebracht aan het Art Institute in een prachtig gebouw. We zijn naar een concert geweest van een rockband tijdens de Taste of Chicago. We hebben rondgewandeld in het Millenium Park met daarin een soort boon gemaakt van spiegelend materiaal, de Bean. We hebben een architectuur rondvaart gemaakt en gevaren op het Lake Michigan. We zijn naar het strand geweest van Lake Michigan. Met de metro hebben we al vele ritten gemaakt naar allerlei trekpleisters, de winkelcentra in de Loop. Echt Amerikaans geshopt ook, de Levi’s Store, de Apple-store en de UGG-winkel. We zijn naar het Hardrock-cafe geweest, naar Chinatown.
In het hostel hebben we al heel veel leuke mensen ontmoet, iedereen is bijzonder hartelijk hier. Er zitten ook 2 Nederlandse jongens die op doorreis zijn.
En gisteren hebben we ook iets heel erg leuks gedaan. We hebben een Harley Davidson gehuurd, een Road King met slechts 2000 km op de teller. Ik in mijn Hardrock-cafe shirt op een Harley, maar goed gisteren was ik nog geen opa. Janny zat voor de eerste keer achter op een motor en het is haar prima bevallen. Toevallig kwamen we nog een deel van de route 66 terecht, we zijn er wel achter dat Chicago echt heel groot is. Ik heb enorm genoten van het rijden, het is toch wel een flinke ervaring om op zo’n bakbeest te rijden. De stad in, onder de wolkenkrabbers, langs het meer, we hebben het allemaal gedaan.
Vanavond gaan we een cafe met live blues-muziek. Morgen heb ik een afspraak op een politiebureau hier om een pet te ruilen. En we gaan nog een Al Capone-tour maken, langs plekken waar gangsters zijn neergeschoten, waar de maffiafilms zijn opgenomen en langs de kappers van de maffia. En overmorgen vliegen we weer naar huis.
Een groot aantal mensen hebben geld gegeven voor het Kika-fonds, de spaarpot ga ik over enkele weken open maken. Ik maak er dan een Youtube-film van en ik zal in een nieuw verslag de link plaatsen.

  • 06 Juli 2011 - 23:09

    Tom Blackhall:

    Congratulations Ad, with the birth of your granddaughter.

    Cheers
    Tom

  • 06 Juli 2011 - 23:39

    Mmonique OA:

    Hee opa Ad,
    Van harte gefeliciteerd met je kleindochter, wat een leuk nieuws.
    Wens jullie alle geluk!
    groetjes Monique

  • 07 Juli 2011 - 05:04

    Mieke:

    Hey Ad,
    Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. Geweldig joh, gezond en wel een baby op de wereld zetten.
    Heel veel geluk voor Linda en familie.
    Enne........ je wordt toch een vet hippe opa??
    Fijne dagen nog en goeie terugreis
    Mieke

  • 07 Juli 2011 - 06:49

    Patricia:

    Gefeliciteerd opa!!!
    Tot gauw! X ons

  • 07 Juli 2011 - 08:25

    Wil:

    Hoi Ad en Janny.
    Goh weer een verslag. Leuk hoor.
    Allereerst proficiat met je kleindochter. Geweldig nieuws.
    Verder maken jullie de dagen wel vol blijkbaar. Wat een progamma zeg.
    Een ervaring op de motor? Misschien nog wat voor de toekomst?
    Opa's mogen ook nog motor rijden.
    Veel plezier en tot thuis!
    Gr Wil

  • 07 Juli 2011 - 11:51

    Corrie:

    Hoi opa,

    van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter. Fijn dat het met moeder en dochter goed gaat.
    Geniet nog van de dagen met Janny. Leuk dat we weer wat te lezen hadden.

    groetjes Corrie

  • 07 Juli 2011 - 13:38

    John Saulsbury:

    Congratulations Grandpa

  • 07 Juli 2011 - 16:09

    Mira:

    Nou gefeliciteerd hoor opa! Nu een leuke tijd maar als je terug bent helemaal. Geniet er nog maar van.

    Gr Mira

  • 07 Juli 2011 - 19:25

    Frits:

    Ad, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter. Ook een voorspoedige thuisreis gewenst met Janny en dan maar snel naar Saar op bezoek!
    groetjes Frits

  • 08 Juli 2011 - 14:04

    Daan Eras:

    Fantastisch, zo'n kleindochter. van harte gefeliciteerd! Dat zal vast wel een feestbeest of carnavalsvierder werden, als je op die tijd ter wereld komt ;)
    Uiteraard hoop ik op een goede gezondheid voor Linda en Saar, en dat vader ook weer snel moge herstellen...
    Gaan we jou nu ook in Etten-Leur op de Harley naar de cursus zien komen, of rijdt je met Berry of Mirjam?
    Nog een fijne vakantie-rest gewenst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Mijn lijstje met steden en landen is nog lang, ik hoop dat ik de gelegenheid blijf hebben om het lijstje af te werken. Ik wil nog heel veel van de wereld zien.

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 244505

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam en Laos

18 Juli 2018 - 21 Juli 2018

220 km door Gelderland

13 September 2016 - 13 Oktober 2016

USA 2016

21 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Vennbahn

03 September 2014 - 10 Oktober 2014

Argentinie

10 December 2012 - 10 Januari 2013

van Saigon naar Bangkok

22 April 2011 - 10 Juli 2011

Dwars door Amerika

Landen bezocht: