de film is klaar - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu de film is klaar - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

de film is klaar

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

29 Oktober 2011 | Nederland, Waalwijk

http://www.youtube.com/watch?v=hMX92qBDg_E

De compilatie van mijn filmbeelden is klaar. Het openen van de spaarpot is te zien, het tellen van het geld en het totaalbedrag. Doorspekt met beelden van de filmpjes die ik onderweg maakte.

Joep (van Quavideo) bedankt voor het werk maar je mag trots zijn op het resultaat.

En de volgende fietsreis staat al in de planning, Vietnam-Cambodja-Thailand. Maar nu samen met Janny en we doen alles zelf, geen bagagevervoer of besproken hotels. Nee, gewoon op de bonnefooi maar wel met een gedegen voorbereiding.

  • 29 Oktober 2011 - 08:59

    Wil Pols:

    Hoi Ad en natuurlijk Janny.
    Geweldig wat jullie weer van plan zijn. Het ene nog niet voorbij of je denkt alweer aan een volgende reis.
    Wij waren al in Thailand en we gaan zeker nog eens terug. Ik zal zeker tegen die tijd weer de verslagen lezen. De film hopen we nog binnenkort ook te zien. Daar maken we wel een afspraak voor.
    gr van Wil en Frans.

  • 29 Oktober 2011 - 10:53

    Mieke:

    Hey Ad,

    Leuk om de compilatie te zien en wat een plannen alweer

  • 30 Oktober 2011 - 21:11

    Mmonique OA:

    Hallo Ad en Janny,
    Wat leuk die film, goed hoor en zoveel opgehaald. Als jullie samen gaan fietsen is dat dan ook voor een goed doel en zo ja, kun je dan een rekeningnummer erbij vermelden.
    Ik vind jullie helemaal TOP! Veel plezier met de voorbereidingen en hopelijk mag ik jullie verhalen weer lezen.
    groetjes Monique

  • 31 Oktober 2011 - 03:11

    Work2ride:

    Great Video!

  • 01 November 2011 - 17:22

    Mmonique OA:

    Hee ik lees hier dat mijn nicht Wil Pols jou-jullie ook kent. Haha de wereld is klein
    groetjes Monique vd Wouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Mijn lijstje met steden en landen is nog lang, ik hoop dat ik de gelegenheid blijf hebben om het lijstje af te werken. Ik wil nog heel veel van de wereld zien.

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 244452

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam en Laos

18 Juli 2018 - 21 Juli 2018

220 km door Gelderland

13 September 2016 - 13 Oktober 2016

USA 2016

21 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Vennbahn

03 September 2014 - 10 Oktober 2014

Argentinie

10 December 2012 - 10 Januari 2013

van Saigon naar Bangkok

22 April 2011 - 10 Juli 2011

Dwars door Amerika

Landen bezocht: