de film is klaar - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu de film is klaar - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

de film is klaar

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

29 Oktober 2011 | Nederland, Waalwijk

De compilatie van mijn filmbeelden is klaar. Het openen van de spaarpot is te zien, het tellen van het geld en het totaalbedrag. Doorspekt met beelden van de filmpjes die ik onderweg maakte.

Joep (van Quavideo) bedankt voor het werk maar je mag trots zijn op het resultaat.

En de volgende fietsreis staat al in de planning, Vietnam-Cambodja-Thailand. Maar nu samen met Janny en we doen alles zelf, geen bagagevervoer of besproken hotels. Nee, gewoon op de bonnefooi maar wel met een gedegen voorbereiding.

• 29 Oktober 2011 - 08:59

Wil Pols:

Hoi Ad en natuurlijk Janny.
    Geweldig wat jullie weer van plan zijn. Het ene nog niet voorbij of je denkt alweer aan een volgende reis.
    Wij waren al in Thailand en we gaan zeker nog eens terug. Ik zal zeker tegen die tijd weer de verslagen lezen. De film hopen we nog binnenkort ook te zien. Daar maken we wel een afspraak voor.
    gr van Wil en Frans.

• 29 Oktober 2011 - 10:53

Mieke:

Hey Ad,

Leuk om de compilatie te zien en wat een plannen alweer

• 30 Oktober 2011 - 21:11

Mmonique OA:

Hallo Ad en Janny,
    Wat leuk die film, goed hoor en zoveel opgehaald. Als jullie samen gaan fietsen is dat dan ook voor een goed doel en zo ja, kun je dan een rekeningnummer erbij vermelden.
    Ik vind jullie helemaal TOP! Veel plezier met de voorbereidingen en hopelijk mag ik jullie verhalen weer lezen.
    groetjes Monique

• 31 Oktober 2011 - 03:11

Work2ride:

Great Video!

• 01 November 2011 - 17:22

Mmonique OA:

Hee ik lees hier dat mijn nicht Wil Pols jou-jullie ook kent. Haha de wereld is klein
    groetjes Monique vd Wouw