onze reis op TV!!! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu onze reis op TV!!! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

onze reis op TV!!!

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

20 Februari 2013 | Nederland, Waalwijk

Ik had gezien dat waarbenjij.nu samen met RTL 5 een reisprogramma maakt met films die de reizigers van waarbenjij.nu gemaakt hebben. Ik heb ook regelmatig gefilmd onderweg en er later een film van 7 min van gemaakt en die film heb ik ook opgestuurd.

Vandaag kreeg ik de volgende mail van het productiebedrijf:

Hi Ad,

Ik wil je even laten weten dat we meerdere fragmenten van jouw films in een kort clipje hebben gebruikt in de uitzending van Overal & Nergens as zondag.

De uitzending is om 17:30 bij RTL 5 en daarna online te zien via: http://overalennergens.waarbenjij.nu/tv-uitzendingen

Dank voor het opsturen van jouw films. Hierdoor hebben we wederom een erg gevarieerde uitzending kunnen maken!

Veel kijk plezier!

Ik ben daar dus best trots op, de 1e film die ooit gemaakt heb en gemonteerd, en dan meteen op tv. Zelfs al is het maar een paar seconden wat ze gebruiken. Ik nodig dus iedereen graag uit om te kijken.

• 20 Februari 2013 - 21:37

Thea Hensen:

Leuk hoor en wat een eer!

• 20 Februari 2013 - 21:59

Angélique:

Prachtig! Doe je goed Ad!

• 21 Februari 2013 - 08:47

Cor. O: