12 juni 2011 - rustdag - Reisverslag uit Darby, Verenigde Staten van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu 12 juni 2011 - rustdag - Reisverslag uit Darby, Verenigde Staten van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

12 juni 2011 - rustdag

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

12 Juni 2011 | Verenigde Staten, Darby

Ik wil mijn trouwe lezers niet teleurstellen, dus ook van deze rustdag een verslag. En wat was het hoogtepunt van deze dag? Een bezoek aan de plaatselijke supermarkt, waar ik heerlijk wat fruit heb gekocht. Een kwart watermeloen en een portie druiven, heerlijk na al die burgers, steaks, kip en omelet.
Ik merkte wel dat ik echt toe was aan mijn rustdag, ik kwam pas om half 12 uit bed. Heerlijk geslapen, wel jammer is dat dit het minste motel is van alle motels waar ik al geweest ben.
Er is hier echt niets te doen, dus ik kan er verder ook weinig over schrijven. Ik heb de volgende dagen mijn stopplaatsen al bepaald. Er volgt namelijk een stuk van 100 km zonder enige voorziening, dus het is even uitrekenen waar ik ga stoppen. Morgen ga ik naar Lolo, dinsdag rij ik Idaho dan binnen. Tevens moet ik dan mijn horloge weer verzetten, het verschil is dan 9 uur vroeger dan bij jullie in Nederland.
Op Internet aan het zoeken geweest hoe ik mijn terugreis moet organiseren en wanneer ik moet boeken. A.s. woensdag of donderdag moet ik mijn vliegreis naar Chicago gaan boeken, daarna verdubbelt de prijs zo ongeveer. Mijn eindpunt is Florence in Oregon, daar vertrekt 2 keer per dag een trein naar Eugene, waar het vliegveld is. En ik wil mijn fiets verkopen in Florence want dan hoef ik die niet mee te nemen in de trein. En de fiets ook niet in laten pakken, scheelt ook veel tijd en geld.

  • 13 Juni 2011 - 15:08

    Maike En Tobias:

    Hai,
    We zijn net terug uit Parijs, Disneyland. Zeg maar een surrogaat Amerika, nee voor ons ook geen burgers meer...na vier dagen. Het gaat weer goed lezen we, succes met de laatste mijlen en geniet er nog van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Mijn lijstje met steden en landen is nog lang, ik hoop dat ik de gelegenheid blijf hebben om het lijstje af te werken. Ik wil nog heel veel van de wereld zien.

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 244596

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam en Laos

18 Juli 2018 - 21 Juli 2018

220 km door Gelderland

13 September 2016 - 13 Oktober 2016

USA 2016

21 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Vennbahn

03 September 2014 - 10 Oktober 2014

Argentinie

10 December 2012 - 10 Januari 2013

van Saigon naar Bangkok

22 April 2011 - 10 Juli 2011

Dwars door Amerika

Landen bezocht: