21 april 2011 - als ik maar kan slapen - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu 21 april 2011 - als ik maar kan slapen - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

21 april 2011 - als ik maar kan slapen

Door: Ad

Blijf op de hoogte en volg Ad

21 April 2011 | Nederland, Badhoevedorp

Het is dan eindelijk begonnen. We zijn in het Novotel in Badhoevedorp, de vliegtuigen komen hier laag over. Dus ik ben heel dicht bij.
Vandaag samen met Janny een lekkere relaxte dag gehad. Ik was natuurlijk weer heel vroeg wakker, net als de laatste nachten. Ik was vandaag om 6 u wakker en uit bed. Lekker de laatste dingen kunnen regelen, als je bijna 3 maanden weg bent, moet je wel zorgen dat de administratie thuis goed gaat. Rond half 10 lekker samen ontbeten en het huis wat gepoetst, de was gedaan, vuilnisbakken leeggemaakt, badkamer gepoetst.
Daarna lekker de stad in en nog wat boodschappen gedaan, geluncht op een terras.
Thuis de bagage gewogen, de reistas weegt 22,5 kg en de handbagage 8 kg. Binnen de grenzen van 23 kg voor de ruimbagage en de handbagage wordt niet gewogen maar past wel in de trolley.
Tegen half 5 in de auto en rond 6 uur waren we in het hotel. De spullen op de kamer gezet en daarna naar Hoofddorp naar een Grieks restaurant.
Met de dienstregeling van de shuttlebus uitgevogeld dat de wekker morgenvroeg op 5 uur moet staan. Daarna ontbijten en echt op weg.
Yanks, ik kom er aan!!!

En iedereen bedankt voor de reacties en de steun!

  • 21 April 2011 - 19:54

    Corrie:

    Hallo Ad,

    Een hele fijne vakantie (ik zou het zo niet noemen als ik zoveel moest fietsen) en ik wens je natuurlijk veel gezellige en vooral veilige kilometers. We volgen je op de voet (pedalen). Geniet ervan.
    lieve groeten Corrie

  • 21 April 2011 - 20:03

    Mariët:

    Heel veel plezier..ik doe het je niet na.

    Groetjes Mariët

  • 21 April 2011 - 21:11

    Arnold:

    succes Ad
    groetjes en geniet ervan
    Arnold&Yardlene

  • 21 April 2011 - 21:48

    Leon:

    Goede vlucht straks en veel plezier tijdens je barre tocht.
    Dat ik dat feest mag geven in jouw appartement vind ik geweldig. Ik neem aan dat de drank gewoon in de kast staat ?

  • 22 April 2011 - 03:29

    Dustin @ Work2ride:

    AD I can't wait, 2 more days

  • 22 April 2011 - 11:39

    Henny:

    Veel plezier en succes, spek de KiKakas ; "ride 'em cowboy"
    groetjes, Henny

  • 22 April 2011 - 15:18

    Jan Van Dijk:

    Hey Ad,

    Ik wens je een hele fijne en gezonde vakantie toe. Ik weet zeker dat je je niet zal vervelen. Tot laterszz

  • 22 April 2011 - 20:04

    Janny:

    Vriendje, morgen, zaterdag gaat je tocht echt beginnen. Op een nieuwe fiets, die je nog niet gezien hebt en niet bereden. Spannend!
    Vanmorgen heb ik je uitgezwaaid. Het afscheid was niet makkelijk. 10 weken elkaar niet zien is best lang.
    Veel plezier,doe voorzichtig en ik wens je veel mooie momenten toe.
    We spreken elkaar.

    Je vriendinnetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Mijn lijstje met steden en landen is nog lang, ik hoop dat ik de gelegenheid blijf hebben om het lijstje af te werken. Ik wil nog heel veel van de wereld zien.

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 245353

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam en Laos

18 Juli 2018 - 21 Juli 2018

220 km door Gelderland

13 September 2016 - 13 Oktober 2016

USA 2016

21 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Vennbahn

03 September 2014 - 10 Oktober 2014

Argentinie

10 December 2012 - 10 Januari 2013

van Saigon naar Bangkok

22 April 2011 - 10 Juli 2011

Dwars door Amerika

Landen bezocht: