test foto's - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu test foto's - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

test foto's

Blijf op de hoogte en volg Ad

22 September 2014 | Argentinië, Córdoba

Foto's bij plaatsen hier op waarbenjij.nu gaat helaas niet meer. Ik heb extra ruimte gekocht en betaald. Maar nu 6 dagen later kan ik die ruimte nog steeds niet gebruiken. En waarbenjij.nu geeft geen reactie op mijn mails.

Ik heb op mijn Facebookpagina een album aangemaakt waar ik de foto's in ga plaatsen. Ieder album heeft daar dezelfde naam als hier de titel van het verslag. Ik weet dat er een aantal van mijn lezers zullen zijn die geen Facebook hebben. Maar volgens mij kun je de foto's ook bekijken zonder een account aan te maken op Facebook. Misschien wil een van de lezers zonder FB dat eens proberen en het resultaat in een reactie zetten.
PS Als ik de ruimte weer krijg, dan komen de foto's hier ook te staan.

• 22 September 2014 - 07:57

Gallina:

Hi Ad, daar ben ik weer! Ik had ook altijd waarbenjijnu, maar ben aflopen november overgestapt op reislogger.nl, want ik ging 3 maanden reizen door Argentinie en naar mijn dochter. Ideale site, onbeperkt fotos en video's en vind het nog eens makkelijker in gebruik dan waarbenjijnu.

• 22 September 2014 - 20:26

Maike:

Hallo Ad en mama,

Ik heb geen Facebook, ik heb het geprobeerd en ik kan geen foto's bekijken.
    Maar maakt niet uit geniet lekker van jullie vakantie. Die foto's komen nog wel.

Groetjes Maike

• 22 September 2014 - 21:21

Geert:

Beste Ad en Janny

Maakt niet uit die foto's die zie ik toch wel na je terug komst.
    Als ik je verslagen zo lees dan vermaken jullie jezelf wel in Argentinië.
    Ik zie op geregelde tijden de termen koffie drinken en lekker eten terug komen dus het gaat allemaal goed met jullie.
    Veel plezier nog en ik kijk uit naar de foto's.

Groetjes

Geert