test foto's - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu test foto's - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Ad Brunschot - WaarBenJij.nu

test foto's

Blijf op de hoogte en volg Ad

22 September 2014 | Argentinië, Córdoba

Foto's bij plaatsen hier op waarbenjij.nu gaat helaas niet meer. Ik heb extra ruimte gekocht en betaald. Maar nu 6 dagen later kan ik die ruimte nog steeds niet gebruiken. En waarbenjij.nu geeft geen reactie op mijn mails.

Ik heb op mijn Facebookpagina een album aangemaakt waar ik de foto's in ga plaatsen. Ieder album heeft daar dezelfde naam als hier de titel van het verslag. Ik weet dat er een aantal van mijn lezers zullen zijn die geen Facebook hebben. Maar volgens mij kun je de foto's ook bekijken zonder een account aan te maken op Facebook. Misschien wil een van de lezers zonder FB dat eens proberen en het resultaat in een reactie zetten.
PS Als ik de ruimte weer krijg, dan komen de foto's hier ook te staan.


  • 22 September 2014 - 07:57

    Gallina:

    Hi Ad, daar ben ik weer! Ik had ook altijd waarbenjijnu, maar ben aflopen november overgestapt op reislogger.nl, want ik ging 3 maanden reizen door Argentinie en naar mijn dochter. Ideale site, onbeperkt fotos en video's en vind het nog eens makkelijker in gebruik dan waarbenjijnu.

  • 22 September 2014 - 20:26

    Maike:

    Hallo Ad en mama,

    Ik heb geen Facebook, ik heb het geprobeerd en ik kan geen foto's bekijken.
    Maar maakt niet uit geniet lekker van jullie vakantie. Die foto's komen nog wel.

    Groetjes Maike

  • 22 September 2014 - 21:21

    Geert:

    Beste Ad en Janny

    Maakt niet uit die foto's die zie ik toch wel na je terug komst.
    Als ik je verslagen zo lees dan vermaken jullie jezelf wel in Argentinië.
    Ik zie op geregelde tijden de termen koffie drinken en lekker eten terug komen dus het gaat allemaal goed met jullie.
    Veel plezier nog en ik kijk uit naar de foto's.

    Groetjes

    Geert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Mijn lijstje met steden en landen is nog lang, ik hoop dat ik de gelegenheid blijf hebben om het lijstje af te werken. Ik wil nog heel veel van de wereld zien.

Actief sinds 04 Dec. 2009
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 244521

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2018 - 14 November 2018

Vietnam en Laos

18 Juli 2018 - 21 Juli 2018

220 km door Gelderland

13 September 2016 - 13 Oktober 2016

USA 2016

21 Juni 2015 - 28 Juni 2015

Vennbahn

03 September 2014 - 10 Oktober 2014

Argentinie

10 December 2012 - 10 Januari 2013

van Saigon naar Bangkok

22 April 2011 - 10 Juli 2011

Dwars door Amerika

Landen bezocht: